Black World Studio

Novinky

stručně|blog

1.12.2005 - 17:21

Jsme slavní!

Tak jako většina ostatních umělců se dočká popularity až po své smrti, tak i my (BWS) jsme se objevili na hlavní stránce Plných her až nyní, když jsme oficiálně potvrdili náš konec.

Nicméně, významné novinky týkající se mého vývoje budu zveřejňovat i na této stránce, podrobněji však o tom hodlám psát na svém blogu.

Mějte se dobře, a vězte, že BWS umírá pouze jako spolupráce Kahiho a Juhyho ve věcech herního freewaru.

Update: dokonce i Freehry o nás napsaly! A je tam aj screen skvělého Meteoru!

19.11.2005 - 22:57

BWS umírá

Projekty stojí, Juhy si při formátování disku smazal zdrojáky Easypongu, a nic nenasvědčuje tomu, že by se BWS mělo v nejbližších týdnech rozběhnout. Možná, až se změní náš přístup k vývoji.

Já (Kahi) se Sosolem pracuji na jednoduché vesmírné arkádě (což ale nespadá do BWS), čtu, píšu si do blogu, připravuju se na přijímačky a hledám nové způsoby jak trávit život.

Takže sledujte naše RSS a hledejte s námi.

15.10.2005 - 12:15

Antispam

Protože včera k večeru do naší diskuze zavítalo pár spamů, byl jsem nucen zajistit, aby se to již neopakovalo. Proto, pokud nám budete chtít něco hezkého do dikuze napsat, budete muset spočíst jeden banální příkládek. Nicméně, je dobré mít na paměti, kolik je 3+2, a tedy tato změna pro vás není vyloženě negativní.

Pokud by byl zájem o php zdroják tohoto řešení, tak vám ho můžu mailnout. Stačí pěkně poprosit.

1.10.2005 - 17:01

Statistiky

Heh! Září uteklo jako voda, ale zanechalo po sobě nesmazatelné koryto v našich statistikách. O jakých statistikách že to mluvím? O statistikách návštěvnosti našeho webu, přirozeně!

Protože obrázek vydá (prý) za tisíc slov, tak místo aby tato novinka měla dva tisíce slov, ukáži vám dva obrázky a vyřknu k nim několik málo slov. Na prvním obrázku vidíte graficky znázorněné rozdíly mezi měsíci. Na obrázku druhém vidíte to samé, jako na prvním obrázku, ovšem v číslech. Na celkovém zářiovém trafiku 145 MB se Red Dwarf Generator podílí částkou cca 60 MB. Značná část návštěvníků přicházela ze serveru slunečnice.cz, na kterém nám 2.9. vyšel již zmíněný RDG.

Díky patří vám, našim čtenářům, fandům Červeného trpaslíka, kteří k nám občas zabloudí přes vyhledávače, čekatelům na Easypong, čekatelům na další projekty, oddaným a věrným členům fanklubu Black World Studia a v neposlední řadě firmě Hostingzdarma.cz, která nám už déle než půl roku poskytuje své služby - k naší naprosté spokojenosti. Díky.

By the way: 38% našich návštěvníků používá Operu, 23% Firefox a 23% Internet Explorer. Jen tak dál.

Ponaučení pro tento den

Zaregistrujte se na slunečnici, zvedne vám návštěvnost.

20.9.2005 - 17:00

O něco významnější novinka, než ty předchozí

Dovolte mi prosím, abych tuto novinku zahájil poněkud netradičně. Jistě jste si všimli, že již delší dobu se rychlost naše developingu limitně blíží nule. Nehodláme ignorovat ty desítky stížností, které nám denně chodí na naše maily. Nehodláme vás, naši věrní, nechat hladovět po pravdě. Nehodláme na vás srát. My vám toto všechno -- hodláme vysvětlit.

Nemohli jsme pokračovat ve vývoji, protože jeden člen našeho týmu - a shodou okolností se jedná o jednoho z klíčových členů - se zaseknul. Místo aby Libor Juhaňák, známý též pod přezdívkou Juhy, programoval, psal design dokumenty a inicioval vývoj dalších a dalších projektů, on se učil. Učil se celé prázdniny, každý den, každou hodinu. Věnoval té frašce, již nazýváme maturitou, enormní úsilí. Nicméně, a díky bohu, jeho úsilí nevyšlo na zmar a Libor dnes svoji zkoušku dospělosti úspěšně zdolal.

Nechť tímto bodem začne nová éra Black World Studia. Éra vývoje, prosperity a všeobecného rozkvětu.

Opijte se dnes, na naši počest.

7.9.2005 - 22:58

A je to doma!

Co? No přece nové DVD s první sérií RD! Bystrým z vás jistě neuniklo, že v nedávno otevřeném e-shopu se dají trpaslíci sehnat za rozumnou cenu, a co víc, s pravým českým (i anglickým) dabingem. Tak objednávejte, dětičky, objednávejte...

Zároveň bych chtěl sdělit všem majitelům tohoto DVDčka, že pokud ho přepálí komukoliv jinému než sobě, tak se tím dopouštějí zrady kultu, a navíc můžou být veřejně označeni za prolhané úskočné a svinské prevíty s šarmem a společenskou grácií filcky.

Rozkvetly slunečnice

Po jemnějším urgování byl RDG konečně zveřejněn na slunečnici.cz. Od této doby byl stažen minimálně 150-krát, což je takovou předzvěstí slavné budoucnosti Black World Studia.

2.9.2005 - 18:41

eReSeS

Pro všechny tři návštěvníky našeho webíku jsem připravil RSS žrádlo. Nevíte-li, co to je, tak vám to možná řekne tento článek na živě.cz. Jen tak mimochodem: je to velmi praktické :).

13.8.2005 - 20:23

Red Dwarf Generator

Také vás trápí, že se nemůžete rozhodnout, který díl Červeného trpaslíka zkouknout? Tak to už vás trápit nemusí, protože je tu náš Red Dwarf Generator! Stačí jediné kliknutí a náš prográmek vám řekne, na který díl této legendární série se máte podívat! Tak neváhejte a stahujte - má pouhých 270 KB! Stahujte ihned!

5.7.2005 - 20:58

Jak se vede projektům

U nás se dělá, u nás se pracuje. Vážně zvažujeme, že Easypong je již dostatečně vyzrálej a můžeme ho vydat. Podle všeho zbývá už jen přidat ikonku, otestovat to a napsat manuál. Neboli, schyluje se k vydání jednoho z našich největších projektů.

Kromě toho jsem začal dělat na jarním skinu pro Pong. Myslel jsem že to bude ostuda všech skinů, ale obavy se nenaplnily, a... jsem rád. Taky se vám zdá, že se poslední týdny hejbeme až neuvěřitelně rychle?

Z osobního života

Já (Kahi) chodím furt do práce, a bude tomu tak až do konce prázdnin. Ne, nemyslím si, že vás to zajímá, ale berte to jako výmluvu, proč seru na BWS. A aby toho nebylo málo, nabral jsem si hromadu dobrovolné webdeveloperské práce, takže ani po příchodu z práce práce nekončí :). Únosácký web mám díky bohu za sebou :), byla to fuška.

Juhy, pokud vím, tak leží doma na posteli a šetří energii, aby si nemusel kupovat jídlo a mohl si za ušetřené babky kupovat alkoholické nápoje a neřízeně je poté konzumovat na nechutných pseudohudebních akcích. Jsou to něco jako technopárty, akorát víc směrem k metalu.

Morální ponaučení

Bobba Fett nejde zabít...

Nemám rád gamedesignera hry Jedi Academy. Dokáže mi někdo vysvětlit, proč to ten volodroid zařídil tak, že Bobba Fett nejde zabít, dokud se nám to neobjeví na seznamu úkolů? Co je to za člověka, co tohle vymyslel? Nechtěl přidělávat práci programátorům? Co je to za nesmysl? Po celou dobu na vás dotírá Bobba Fett (nevím jestli je to s dvěma B), a vy nejenže nevíte, že ho máte ignorovat (koho by to napadlo), on je dokonce tak zatraceně slabej, že to až bolí na srdci. Prej nejlepší nájemný lovec lidí v galaxii. Houby. Pár krát ho vysajete, pushnete mu zpátky jeho rakety a párkrát ho projedete mečem a je po něm. Pokud jste již ovšem splnili všechny ostatní úkoly. Jinak se jeho ukazatel života zastaví těsně nad nulou a... nic se neděje, Bobika nejde usmrtit. Vážně hnus, to sis si u mě zkazil obrázek, milý Lucas Arte...

11.6.2005 - 19:28

Muka

Máte své hobby? Máte svého koníčka? Máte něco, co děláte rádi denno-denně? Ano? To je dobře. Ale: zkuste si třeba na měsíc, dva, provozování svého koníčka odepřít. Pro někoho to může být třeba jízda na kolečkových bruslích, pro druhého například squash [skvoš]. Ať je to cokoliv, dejte si pauzu. Zastavte se. A po této pauze, najednou -- máte z této činnosti novou a intenzivnější radost! A my, hoši z trpaslíka, jsme se odhodlali tyto muka podstoupit. Ne, náš koníček nás nepřestal bavit, jen nás zajímalo, jestli můžeme mít z developingu [dyvlopingu] ještě větší uspokojení. Přerušili jsme vývoj projektu EasyPong. Nebylo to snadné, tvorba her byla pro nás každodenní zábavou. Přesto jsme to udělali. Věříme, že tento drastický krok bude mít svůj smysl pro vás, naše věrné fanoušky, v podobě dynamičtějšího a flexibilnějšího vývoje.

Jak se máme?

Víte, já pracuju. Je to hrozné, ale je to tak. A co je na tom nejhorší, že pracuju fyzicky. Ano, fyzická práce má své výhody, namátkou mám opálené nohy a mé atrofované zádové svalstvo se konečně zhmotnilo. Ale bohužel, a to musím konstatovat se vší smutností, fyzická práce má i své nevýhody. Nevýhodou nejdůležitější je projev Aristotelova zákona o zachování síly. Chilli síla psychická je na houpačce se sílou fyzickou. Jakmile projevíte sílu fyzickou, psýcha de opačným směrem - do prdele. Pokud bych opustil slušnou mluvu, které se držím už od jednadvaceti let, kdy jsem poprvé přečetl Hochy od Bobří řeky, tak by to znělo asi taklenc: Kvůli blbé fyzické námaze se ze mě stal úplně vymaštěnej mamlas. Přestože (a možná kvůli tomu, že) denně čtu morální páky na Hulánově blogu (třeba "Mějte radost ze své ranní poluce"), pořád zůstávám tím samým debilem, který tu ostatně byl už na začátku. Myslím, že jedinou mojí záchranou bude, když budu občas investovat kapku mentálního úsilí do psaní těchto blábolů.

Jak se má Juhy nevím, na jeho ICQ je furt jeho sestra, takže bude chlapec asi non-stop na šrot.

Morální ponaučení

Rozhodl jsem se, že od tohoto okamžiku bude na závěr každé novinky na tomto webíku sděleno tzv. morální ponaučení, což je něco jako morální ponaučení. Proč? Zkuste si tipnout... Ale né, já jen tak s vámi laškuju, to přece nemůžete vědět ;). Hodnotu příspěvků totiž můžeme zvedat pořád a v každém okamžiku. I když je třeba jako teď u nás, na zdánlivém maximu.

Morální ponaučení pro tento den

Když píšete delší text, hlídejte si, ať neztratíte jehlu a niť.

18.5.2005 - 1:03

Proč opět nic neděláme?

Mělo to být překvapení. Chtěl jsem všechny tři lidi, co sledují náš web překvapit, a uvést novinku, která by ohlašovala dokončení ještě ani neoznámeného projektu, ale co?! Nestane se tak! Nestane se tak proto, protože to není etické, a mé silné morální zábrany mi nedovolí dopustit se takového zvěrstva. Ale dost keců, pojďme tlachat.

"Děláme" na novém projektíku, který dostal sexy název EasyPong (čte se to "ýzyponk", ale nevím jak se to vyslovuje [vtípek :-) ]). Bude to asi něco jako ten starodávnej pong, akorát v trochu horší kvalitě. Prostě taková blbost. A asi to nebude nikoho bavit. Jděte ven a prostřelte si hlavu, chcete-li prožít zábavnější večer. Já totiž nejsem žádnej špásfógl a u nás si ještě dlouho nic slušného nestáhnete :-).

21.3.2005 - 0:00

Proč nic nedělám?

Proč se ukazatel pokroku ve vývoji Pongu nehýbe ani o píď? Jednoduše proto, protože nic nedělám. Já, grafik, jsem natolik zaneprázdněn děláním spousty důležitých věcí, že nezbývá čas na to, co vás asi jako jediné zajímá.

Jestli existuje v tomto vesmíru někdo, kdo čeká na to, až zveřejníme další screen, nebo nedejbože než nějaký projekt dokončíme, tak se mu z celého srdce omlouvám, ale ještě mi zbývá asi třicet dílů Červeného trpaslíka, které jsem ještě neviděl.

Zrovna jsem se dodíval na díl dvacátýšestý - Inkvizitor. V pravdě řečeno, na Jinou dimenzi s Eso Rimmerem zkrátka nemá :). Takže necháme těch zbabělých výmluv, připravte mi uzenáče, na snídani jsem zpátky!

27.2.2005 - 3:03

Obrázek z pongu

Aby to nevypadalo, že nic neděláme, tak vám ukážu, jak taky bude vypadat náš Pong. Jak je možná známo, Pong bude obsahovat čtyři skiny (jaro, léto, podzim, zima) a toto je jeden z nich: podzim.

3.2.2005 - 17:50

Start!

Dnes, 3. února 2005 spouštíme novou verzi našeho webu, webu Black World Studia. Nechť je pro vás dobrým prostředníkem k získávání informací o naší práci a také nechť lahodí vašemu oku.

Web bude nepřetržitě procházet vylepšeními, zvláště ve dnech následujích, kdy očekáváme objevení ještě nějakých chybiček :). Pokud na nějakou narazíte, neváhejte s reportem. Díky.

B | ? | @